Page 59 - רגב סקירה
P. 59
המפגש גרם לסטודנטיות להתחבר לסיפורים, והן אף הצליחו להוציא לאור סיפורים שלא סופרו עד אז. המחקר עורר את סקרנותן ללמוד ולדעת יותר.
2. השימוש שנעשה בצורות ייצוג שונות, בזיקה לסיורים במוזיאונים
היכולת של הסתכלות ביקורתית על התצוגה.
הזדמנות לראות איך אפילו בחדר פשוט של המכללה אפשר ליצור תערוכה מגוונת עם אפקטים שונים ומפתיעים.
3. מבחינה דידקטית:
“התנסות חשובה בהדרכה ולא בהוראה רגילה.” “התנסות בהדרכה הוסיפה רובד חשוב לעבודת התחקיר שלנו.” “ההדרכה גרמה לי לגלות בי דברים חדשים - ביטחון עצמי, רהיטות ועמידה מול קהל.” “גמישות - למדנו ‘לזרום’ עם הקבוצה, לא להתקבע.” “התנסיתי וקיבלתי כלים מעשיים לעתיד.”
הסטודנטיות סיכמו את הפרויקט במשפט אחד:
“תודה רבה על כל התהליך, על כל העזרה ועל ההזדמנות לעשות משהו יוצא דופן”.
59
ההזמנה לתערוכה
שלום וברכה,
אנחנו שמחות להזמין אתכם לאירוע סיום של פרויקט שנה ב’ מתכנית אילה - רג”ב.
התערוכה הפעילה “הביאי בני מרחוק” היא פרי עבודתן של התלמידות בהדרכת גב’ שרה קפלן וגב’ איקה מישר, ביטוי לעבודה מעשית ייחודית שהתלמידות מבצעות בשנה ב’.
הסטודנטיות יציגו וילמדו את תוכן של התערוכה “הביאי בני מרחוק”, את תלמידות מבתי ספר תיכון המגיעות למכללה,בדרכי הוראה מגוונים ויצירתיים.
נוכחותכם באירוע סיום יכבד אותנו מאוד, מרים מרצבך, המרצות ותלמידות שנה ב’