ספר. למסגרות החינוך במעמד מוכר שאינו רשמי תחושב מכסת השעות לכל מסגרת חינוך
מיוחד בנפרד. |
|
לגבי גני הילדים לחינוך מיוחד יתבסס מספר התלמידים על קליטת תלמידים במערכת
האוטומציה באמצעות הרשות המקומית המועברת למשרד החינוך. |
3.5 |
|
לקראת כל שנת לימודים יודיע אגף החינוך המיוחד למפקח על המתי"א על שעות שח"ם
המיועדות למסגרות החינוך המיוחד באזור השירות של המתי"א. |
3.6 |
|
צוות המפקחים באזור השירות של המתי"א, בשיתוף עם מנהל המתי"א, יקצה לכל מסגרת
לפחות 70% ממכסת הזכאות המחושבת לפי הפרמטרים המובאים בנספח א להלן. |
3.7 |
|
30% ממכסת הזכאות המחושבת יוקצו על פי סדר העדיפויות כדלקמן: |
3.8 |
|
עדיפות ראשונה: תוספת זכאות עד להשלמה של 70% לכיתות חדשות ולמסגרות
שמספר התלמידים בהן גדל באופן משמעותי |
- |
|
עדיפות שנייה: השלמת צרכים לטיפולים פרא-רפואיים מעבר למכסה של 70%
במסגרת החינוך המיוחד, כאמור ב-2 לעיל (תינתן עדיפות בעניין זה לגני ילדים
ולכיתות א'-ג') |
- |
|
עדיפות שלישית: השלמת צרכים לטיפולים פרא-רפואיים לתלמידים בכיתות
מקדמות (המקבלים את התקן הבסיסי ממקור 25), מעבר למוקצה להם בתכנית
השילוב |
- |
|
עדיפות רביעית: השלמת צרכים לתלמידים בעדיפות א' בכיתות רגילות שוועדת
השילוב היישובית מצאה שהם נזקקים לתגבור מיוחד בתחום זה.
|
- |
|