Page 41 - רגב סקירה
P. 41
41
כאמצעי ייחודי בהכשרת מורים.
מרים מרצבך – מכללה ירושלים לבנות עסקה במיומנויות המאה ה- 21 ככלי לעבודה רפלקטיבית - עבודה מעשית ייחודית של בנות שנה ג’ במכללה ירושלים.
ד”ר עאליה קאסם אבו ריש – המכללה הערבית חיפה הציגה תמונה של יום כיף בלמידת מתמטיקה, למען הפעלת והנאת תלמידי בית הספר ומוריו – שוברים שגרה בהוראה ולמידה.
כנסים בין-מכללתיים
ד”ר אילנה פאול בנימין – המכללה האקדמית בית ברל הציגה את כנס המצוינים הארצי לבוגרי תשע”ב- בתכנית רג”ב אשר עסק בנושא: בחרתי בדרך שהלכו בה פחות” (רוברט פרוסט).
ד”ר נעמי מגיד – המכללה האקדמית תלפיות הציגה כנס בוגרים אשר נבנה סביב הרעיון של שותפות בין אקדמיה ועיר, דהיינו בין תוכנית רג”ב לבין מערך החינוך בעיר חולון.
ד”ר חנה ניצן – המכללה האקדמית לחינוך גבעת וושינגטון דנה בכנס בוגרים בו היו שותפות תכנית רג”ב ומערכת החינוך של העיר אשדוד בנושא: אקדמיה ועיר – מנהיגות צועדת למקום שאיש לא הלך בו.
ד”ר ורד יפלח – המכללה האקדמית ע”ש קיי דנה בכנס שנתון ב’ של תכנית רג”ב תש”ס בנושא: ייצוג עצמי, והתמקדה בחשיפת הסטודנטים לקולו של הילד במערכת החינוך ובמערכת המשפט וחשיפת הסטודנטים עצמם לשיטת הייצוג העצמי.
ד”ר אילנה רונן – מכללת סמינר הקיבוצים עסקה בכנס שנתון ב’ של תכנית רג”ב (תשס”א) ושנושאו היה “חזון ומימושו”. הכנס הציג תהליך למידה וחקר המבוסס על שיתוף פעולה בין מוסדות חינוך המשולבים בגף ניסויים ויזמות של משרד החינוך וסטודנטים מתכנית רג”ב.
ד”ר רמה קלויר וד”ר נחום כהן ליוו את הדיונים תוך הדגשת התובנות שניתן להפיק מאמצעי ייחודי זה בהכשרת מורים, התייחסו להערות הקהל והבהירו סוגיות שונות.


































































































   39   40   41   42   43