 |
נושא השיעור |
פסל החירות |
 |
פיתוח |
שירה גודמן, צוות מולדת חברה ואזרחות, מטח |
 |
שכבת גיל |
כיתה ג' |
 |
משך השיעור |
50 דקות |
 |
רציונל למורה |
יחידה זו תעסוק בפסל החירות הנמצא בניו יורק, באמצעותו נלמד עוד על הזכות לחירות ועל ביטוי של זכות זו באמנות ובמרחב.
|
 |
מטרות תוכן (תחומי תוכן וציוני דרך) |
- התלמידים יכירו את פסל החירות.
- התלמידים יחשפו לביטויים אמנותיים של ערכים דמוקרטיים.
- התלמידים יתנסו ביצירה אמנותית שמבטאת ערכים דמוקרטיים.
|
 |
מושגים |
חירות, הזכות לחירות, פסל החירות. |
 |
מיומנויות המאה ה-21 |
- דרכי חשיבה-יצירתיות וחדשנות.
- אוריינות טכנולוגית
|
 |
עזרים לתהליכי החשיבה |
מצגת, סיור וירטואלי
|
 |
חומרי למידה (כתובים ומתוקשבים) |
כותר:
לחיות יחד בישראל ג עמודים
29-20
סיור וירטואלי (צופים ב- 1:20 דקות ראשונות של הסרטון)
מצגת מצורפת
|
 |
רצף |
השיעור יתקיים לאחר שהתלמידים למדו את השיעור הראשון בנושא הזכות לחירות. |
 |
היענות לשונות |
מתאים לתלמידים בעלי כישורים אמנותיים יותר, ולאו דווקא מילוליים. |
 |
תוצרי למידה |
הכנת עבודת אמנות (באמצעות המחשב או באמצעות חומרים אחרים).
|