 |
נושא השיעור |
איטליה |
 |
פיתוח |
זיוה רוזנבלום, צוות גאוגרפיה, מטח |
 |
שכבת גיל |
כיתה ה |
 |
משך השיעור |
50 דקות, או 100 דקות במקרה של עבודה נוספת במעבדת מחשבים. |
 |
רציונל למורה |
יחידה זו היא סיכום הלמידה על איטליה בדרך משחקית. |
 |
מטרות תוכן (תחומי תוכן וציוני דרך) |
- התלמידים יחזרו על מושגים ועל רעיונות מרכזיים שנלמדו במהלך הלימוד על איטליה.
- התלמידים יסכמו את הידוע להם על איטליה בדרך יצירתית וחווייתית.
|
 |
מושגים |
ותיקן, קולוסאום, גונדולה, מגדל פיזה ועוד מושגים הקשורים באיטליה. |
 |
מיומנויות המאה ה-21 |
אוריינות תקשוב: שימוש באינטרנט כמקור מידע ושימוש באינטרנט לצורך שיתופיות ותקשורת ( העלאת קבצים בגוגל דוקס).
|
 |
עזרים לתהליכי החשיבה |
סיור וירטואלי להמחשת האתרים, הכנת שאלות לצורך עיבוד המידע ובניית מצגת משותפת.
|
 |
חומרי למידה (כתובים ומתוקשבים) |
|
 |
רצף |
סיכום לנושא איטליה.
|
 |
היענות לשונות |
- התלמידים עובדים במעבדת המחשבים בקצב אישי.
- עבודה פרטנית המאפשרת למורה להיענות לכל תלמיד.
|
 |
תוצרי למידה |
- הכנת מצגת כיתתית משותפת,
- כתיבת המלצה לביקור באתרים באיטליה.
|